Wyjątkowo zimny maj

Pojechaliśmy w ubiegłym tygodniu na kilka dni w Tatry zaznać górskiej wiosny, a zastała nas pełnia zimy! Żal, że nie było takiej w Warszawie i okolicach w tym sezonie.

W drodze z Kuźnic na Halę Gąsienicową:

Na Hali Gąsienicowej:

Czarny Staw Gąsienicowy na wysokości 1620 m n.p.m. Dotarcie do tego miejsca wymagało przedarcia się przez zaspy, które niekiedy sięgały kolan. Wyżej nie byliśmy w stanie iść.

Następnego dnia chcieliśmy wejść na Giewont, ale w tych warunkach okazało się to niemożliwe. Zatrzymaliśmy się u podnóża góry. Tamtego dnia nie spotkaliśmy nikogo, kto zdobyłby szczyt.

W drodze do Doliny Pięciu Stawów Polskich. Tutaj jeszcze kawałek wiosny, ale okazało się to złudne...

...ponieważ wyżej wciąż leżało mnóstwo śniegu. Paradoksalnie, słońce świeciło na tyle mocno, że można było być dosyć lekko ubranym. Rozgrzewał nas też wysiłek włożony w pokonywanie zasp śnieżnych.

Po lewej schronisko w Dolinie Pięciu Stawów, najwyżej położone w Polsce.

Widok na dwa z pięciu stawów.

Strome i wąskie zejście ze schroniska. Ślisko. Na tym odcinku najadłem się trochę strachu :) Ale widok piękny.

sobota, 26 maja 2012, tomasz_mos

• Lipków, Truskaw i okolice

Stęskniliśmy się trochę za Kampinosem, więc po dłuższej nieobecności postanowiliśmy powrócić tam na małą pieszą wycieczkę. Tym razem głównym celem stał się poło

• Stadion w Gdańsku

Jak wygląda budujący się Stadion Narodowy, mniej więcej wiemy. Ja natomiast miałem kilka dni temu okazję obejrzeć postępbudowy nowego stadionu na Eurow Gdańsku.

• Gdynia Orłowo - dzisiejsze zdjęcia

Korzystając ze świątecznego pobytu nad morzem, wybrałem się dzisiaj do Gdyni Orłowa zobaczyć, jak prezentują się klif, molo i okolica zimową porą. Na niedzielny